Thursday, February 28, 2008

Tugas....



Semua orang punyai kewajipan dan tanggungjawab...Aku?Sudah tentu...Di mana aku berada sekarang merupakan sebahagian daripada perancangan yang lampau...Percaya atau tidak, aku berjaya dapatkannya!

Tiada kalimah lain melainkan alhamdulilah yg ku panjatkan buat yang Esa kerana menganugerahkan jalan ini kepada kamu dan rasa syukur turut didedikasikan buat mama, abah tercinta kerana membesarkan ku dengan cukup sempurna...serba serbi....Alhamdulilah...

Yang penting, aku sangat gembira dengan tugasan seharian ku!;-)



Bergelar seorang wartawan,siapa sangka suatu hari nanti Nabilah Saleh berada di dalam bidang yang sebegini rupa...Kelebihan dan bakat seseorang ada dalam dirinya sendiri kan...?;-)







Hari demi hari, aku belajar banyak benda dari pengalaman...Istilah bosan tidak pernah wujud sebaik sahaja aku melangkah keluar dari pintu rumah untuk keluar bekerja.Aku yakin dengan keredhaan mama&abah dan niat ikhlas utk belajar lebih lagi setiap hari...Aku tidak akan balik dengan fikiran yang kosong....;-)

* Hajah : Nabilah ni ayat berbunga2....sampai kat I, I chop here & there...haha..neway,keep up the gud work!
Nabilah : Huhu...what to do...i'll working on to imporve it ya...

* Jamal : Lepas ni, rajin2 kan diri jalan dkt dept, jgn duduk shj tau...
Nabilah : Baik en jamal..mmg ngantuk kalau duduk je...hoho

* Jenny : Nabilah, nnti nk g lunch roger kak jenny k?
Nabilah : BAIK!hahahahaaha....


p/s: contoh-contoh perbualan yang masih dalam ingatan & seharian berlaku di ofis *wink*

1 comment:

Anonymous said...

Attention please!
->> Remove Viruses! <<-