Sunday, February 10, 2008

Rumah Idaman

Hi semua..This time, i would like to share with u some of my collections...during my vacation trip to my father's hometown in Sabak Bernam. Di sana, aku diminta oleh Mak Long untuk photoshoot sebuah rumahnya di Sg. Besar..WO!Impressive that the word can describe the whole house when my first time stepped into her house....Now, lets have a look..hasil photoshoot...as usual, ada yang menjadi...ada yang tidak...Its kinda process of learning, as well...





Dua gambar di atas adalah gmbr ruang tamu rumah tersebut.WO!Ditambah dengan lighting lampu yg mmg kena dgn langsir n wallpaper...mcm rumah diraja plak..kan?Ohh..minah yg duduk tuh?Tu Cik Lina...model rumah...Hahahah...kidding....Dia peneman aku ke sg besar hari tu...





Wo!admire nye kat ruang dapur nieh...exactly the same like in my dream lorh...Huhu...Confirm aku masak hari-hari kalo dapur camnie...Semangat beb!Haha...Insyallah...ni best sample ni utk rumah aku in future...hahaha

Gambar-gambar seterusnya ni pula pemandangan yang dapat dilihat di luar rumah...










Amacam kwn2, ok tak koleksi gambar kali ni?Comment please....;-)

2 comments:

Azra said...

The pictures are lovely. I like the perspective you used. Mak Long's house is nice, not necessarily to my taste but it is very homely :-) I wouldn't have yellow light all over my house though, it makes me sleepy.

Anonymous said...

See here