Sunday, February 10, 2008

Kampungku.....part 5 (akhir)

Wah, meriah sungguh entri-entri sebelum ni kan..Apa kata kita tambah kemeriahannya dengan gambar-gambar nenekku yg mmg payah bebonar lah nk tangkap wajahnya....huhu....Ni pun kira banyak lah jugak koleksi Nenek Habsah yang ada pada aku..Bila ada kamera kat tangan aku, nenek tekup muka...Tp bila takde kamera, bukan main nenek ejek2 aku tak dpt amek gmbr dia...Sabor aje lah....mcm abah...hahaha



masa ni, nenek tak perasan pun aku amek gmbr dia...Tgh khusyuk basuh pinggan kat mini dapur (ya meh...?) hehehe....



hahaha, masa ni plak..nenek tahu aku nak amek gmbr dia...tp control2 cun plak...konon-konon wat dek je....pandainye lah hai nenek aku berlakon!hik3...



Amar yang baru bangun tido..kemamaian lg...



Si atuk sedang menghayunkan buaian menidurkan cucu tembamnye...hik3...

Hmm, apa lg ek yg ada dalam koleksi gmbr aku nie ek?Mcm bnyk lg, tapi tak larat lah hambo nk upload semua..bnyk sgt...hik3...Makanya, kalo nk tgk yg lain-lain, view pada Links pada blogspot aku ni k?Akhirnya, kredit goes to my laptop kesayangan aku..!!Dengan bantuan laptop inilah, aku lagi lagi n lagi terus mengambil gmbr..Maka,edisi Kampungku berakhir di sini...Ketemu lagi Sabak Bernam untuk percutian akan datang...

1 comment:

Azra said...

Aaa...!! Rindu nyer aku, homesick giller!