Monday, August 27, 2012

Menyukai Ini...

Tersangatlah cinta yang sebenar-benar cinta pula kepada blog saya di blogger ini. Sudah semacam cinta pandang pertama! Help, help! Terima kasih la kepada wartawan Harian Metro yang telah membuat onar sehinggakan saya 'merujuk' kembali kepada laman blog yang satu ini. Ibarat tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula tempat mula-mula belajar blogging dahulu.

Semakin cool bebonar Blogger ini sekarang. Kalau pada sesiapa yang pandai godek itu ini sikit, I am sure your Blogger will look stunning and interactive as you wished. Sumpah! Saya jenis mementingkan kesederhanaan dan kecomelan juga. Pada saya, kalau kedua-dua elemen ini ada, saya sudah cukup 'berbahagia'. If you know what I mean :)

Blog-blog saya memang picisan sahaja. Tiada yang gah dan tiada juga jutaan follower yang beribu riban angkanya. Cukup sekadar, I have my own space and place to chat, write and tell people. Enough said. Hobi suka-suki la bukan. Ada saya perlu kisah akan apa orang nak kata.

Tetapi saya tidak sangka ada yang kisah rupanya dengan apa yang pernah saya tulis dan 'lempar' di sini. Dalam ayat yang baik sikit, apa yang saya berkongsi di sini. Sampaikan gambar saya juga ada yang sanggup ambil, curi dan kasi mudah kerja depa.

Haih, adab mana adab? Budi bahasa hado? Nan hado, la bukan kalau dah ada kes cenggini. Sedih.

Ini part saya tidak sukai pung!

Now I am contemplating myself whether to put the story here or at the main blog of mine. Ceciter ceciter kasi bantu saya. Hehehehe...

Happy Independence Day, babe! Soon, it's coming!

No comments: