Tuesday, August 28, 2012

Imran Imtiyaz...

Untuk lebih adil & saksama, baik saya buat pengumuman terbesar di laman blog ini. Sebab ianya sudah sangat ketinggalan kalau tiada siapa memberitahunya di sini.

I AM A MOTHER OF ONE, NOW! MOTHER TO A SON NAMED IMRAN IMTIYAZ.

Fullstop!

Berita ini sudah basi sangat. Anak teruna sulung saya itupun sudah menginjak angka usia 2 tahun. 24 bulan. Banyak angka ha. Maka anda rasa ketinggalan tak sangat-sangat?



Itulah dia anak teruna saya. Ini ketika umurnya menjelang 2 tahun. Belum genap atau lebih 2 tahun. He is a very handsome and active boy. Adore him every single bits and seconds of my life. Dia kanak-kana unik dan sangat istimewa di mata saya. Terlalu banyak perkara indah, manis dan pahit juga setelah kelahirannya, tetapi itu semua menjadikan rencah kehidupan saya semakin menarik dan bermakna.

Banyak juga gambar dan perkongsian tentang tumbesaran Imtiyaz ada saya tuliskan di www.abbyhakka.com. Makanya, jangan malu-malu dan segan untuk membelek di sini ya. Rentetan kehidupan sejak kelahiran Imtiyaz yang saya suka panggilnya Iyaz, penuh dan panjang versionnya di sini. Sila-sila.


No comments: