Wednesday, December 23, 2009

Sudah 2 bulan...

Tup tup sudah 2 bulan.


Ah baru 2 bulan, kecoh la kau Abby~!


Ah tak kira. 2 bulan ke, 2 hari ke, 2 jam ke..semua pun kena bebel, kena kongsi.
 
 
Itupun, kalau ada masa. Ada idea. Jadi, biarkan saya.


Ikutkan tarikh hari ini, 2 bulan yang lalu, satu keramaian berlangsung di rumah Abby. Keramaian yang dipanggil Majlis Walimatulurus. Syiok! Terlalu banyak cerita, kenangan dan serba serbi gelagat la. Nak cerita detail, rasanya belum pernah dibebelkan di blog lagi. Secara detail, memang belum. Tetapi ramai sudah tahu perjalanan majlis kalau berfacebooking dengan saya. Makanya, sekali lagi Abby berjanji di sini, akan blogging la cerita-cerita kahwin itu hari. Memang banyak.


Wah, berhutang cerita lagi aku. Huhu...Hutang kerja tidak pernah habis juga. Hahaha...Sounds enjoying life to the fullest.........!Saya suka!


Tadi, sempat sms Mr Hubby :

Abby:

Happy Monthiversary, Encik Suami

Tup tup, ada balasan :


So cute. Bukan semalam ke? hehe. Dah 2 bulan dah....


What? Haha Saya mengucapkan Selamat Ulangtahun Perkahwinan pada tarikh kami bersanding, instead of hari pernikahan? Wee!! Maluuuuuuuuu. Sangat malu. Maaf, ampun!. Bulan depan tidak berulang. Hehe.


 
Terima kasih semua kerana 'suka'. Doakan kebahagian juga menjadi milik kalian. Amin...

No comments: