Saturday, December 12, 2009

Ahli Keluarga Baru...

Wah, sudah ramai yang meneka yang bukan2 ini. Lagi-lagi bila baca tajuk post. Sudah, maksudnya tidak sama, walaupun boleh memberi kefahaman maksud yang sama. Wo wo, tukar topik!Pening reader kang nak baca post ni. Ok?

Nampaknya keluarga besar Nenek Habsah bakal terima ahli keluarga yang baru lagi iaitu..........Jeng jeng jeng. Sudah tentu lah, bakal suami kakak kita ni.


Bakal melangsungkan pertunangan 26 Disember ini, dan diikuti selang 3 bulan pula majlis pernikahan dan persandingan. Wow wee!Rasanya belum ada official meet betwen Abby & Mr Hubby dan juga Azra & Mr Hakim. So, we are really looking forward to see them. In fact, the whole family of us, Azra!Setakat dengar-dengar cerita, giler panas makcik pakcik kita bergosip, you know? Bab sakat-menyakat, jerit mengilai kan serah kat kiter?Hehe..

Big congrats to you both!

Meriah tahun 2010 nanti. Hakim akan jadi ahli baru, Mr Hubby juga agak baru, dengan gelaran yang baru diraihnya. Hehehe...Bayangkan kalau kita semua berkampung di Sabak Bernam?Wah gegar!!!!!Poco-poco la, apa lagi?!

Ahh, tak boleh cerita pasal Sabak Bernam. Teringat kat semua. Semua orang, semua gelak ketawa, semua suara riuh rendah budak gelak, menangis, melawak dan pendek cerita, semualah!


p/s: Budak baju putih tu datang melawat Abby malam tadi. Genit, aksi konsert hari terakhir di tadika jadi bahan cerita utama dia nak kaborkan pada kak Bilah. Wow!Genius you, Aime..Belajar pandai-pandai.

1 comment:

Azra said...

Hihi... Thank you babe ^_^

I pun excited giler for this weekend! Wheee!!!